تعمیر آبگرمکن و علت کم شدن فشار آب در آبگرمکن

دیگر چیزی به سرد شدن هوا باقی نمانده، و درخواست‌ها برای نصب و تعمیر پکیج یا آبگرمکن در حال افزایش است.

دیگر چیزی به سرد شدن هوا باقی نمانده، و درخواست‌ها برای نصب و تعمیر پکیج یا آبگرمکن در حال افزایش است. پیش از سرد شدن هوا بهتر است کارهای نصب پکیج یا سرویس و تعمیر پکیج را انجام دهید تا مجبور به تحمل سرما نشوید. علاوه بر نصب پکیج و تعمیر آن، بازدید و تعمیر آبگرمکن نیز پیش از سردتر شدن هوا توصیه می‌شود.

اگر قصد نصب پکیج را داشته باشید، احتمالا به دنبال پاسخ سوالاتی مانند اینکه از کجا می‌توان یک نصاب پکیج حرفه‌ای پیدا کرد، نصب پکیج بوتان یا نصب ایران رادیاتور چه مراحلی دارد، نصب پکیج دیواری چه تفاوتی با نصب مدل‌های رایج دارد، یا اینکه هزینه نصب پکیج چقدر است و… هستید.

اگر هم پیش‌تر نصب پکیج را انجام داده و اکنون به تعمیر پکیج نیاز داشته باشید، باز هم سوالات مشابهی خواهید داشت. اینکه چه زمانی باید با تعمیرکار پکیج تماس گرفت، قیمت تعمیر پکیج حدودا چقدر است، ایرادات رایجی که برای رفع آنها باید تعمیر پکیج را انجام چه هستند و…، همه از سوالات متقاضیان تعمیرات پکیج است.

علاوه بر خدمات مربوط به پکیج‌ها، درخواست برای تعمیر آبگرمکن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. علت کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن دیواری مهم‌ترین دلیل این موضوع است. درصورتی که شما نیز از متقاضیان هریک از این خدمات هستید، برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تعمیر پکیجوجود مدل‌های مختلف از این دستگاه در بازار، تعمیر پکیج را به کاری تخصصی تبدیل کرده است. در میان انواع و مدل‌های مختلف پکیج، درخواست تعمیر پکیج برای پکیج‌های گازی و گازوئیلی (به دلیل قیمت سوخت در کشور) و تعمیر پکیج بوتان به مراتب رایج‌تر است. با وجود احتیاط‌های لازم مانند سرویس مرتب، گاهی نیاز به تعمیر پکیج اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. در ادامه قیمت تعمیر پکیج و ایرادات رایج در تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور را بررسی کرده‌ایم:

قیمت تعمیر پکیجهزینه تعمیر پکیج با توجه به مدل دستگاه شما، مشکلی که دارد و نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تعیین می‌شود. برای مثال، هزینه تعمیر پکیج گازی با هزینه تعمیر پکیج برقی یکسان نیست. همچنین، هزینه تعمیر پکیج برای برندهای مختلف از جمله بوتان، ایران رادیاتور و… نیز متفاوت است. نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات در روند تعمیر پکیج نیز هزینه را تغییر می‌دهد.

تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتورمحبوبیت برندهای معتبری مانند بوتان و ایران رادیاتور، درخواست برای عیب‌یابی تعمیرات این پکیج‌ها را متعاقبا افزایش داده است. ایراداتی مانند خاموش شدن مدام پکیج بوتان و ایران رادیاتور، سر و صدای پکیج، انفجاری روشن شدن پکیج، بالا رفتن دمای آب خروجی و یا روشن نشدن دستگاه به‌طور کلی، نشانه نیاز به تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایران رادیاتور است.

البته مواردی هم هست که شما به تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور نیازی ندارید، و مشکل پیش‌آمده با سرویس دستگاه حل خواهد شد.

تعمیر پکیج

نصب پکیجممکن است نصب پکیج کار ساده‌ای به نظر برسد؛ اما واقعا اینگونه نیست. پس از خرید پکیجی متناسب با فضای موردنظر و نیازتان، بایستی نصب پکیج را انجام داد. نصب پکیج دیواری امروزه بالاترین درخواست را دارد. در ادامه مراحل نصب پکیج دیواری را به‌طور خلاصه توضیح داده‌ایم.

مراحل نصب پکیج اولین گام در نصب پکیج، تعیین محل نصب است. محل نصب پکیج باید تراز، محکم، بدون رطوبت، و نزدیک به دودکش باشد. در ادامه، نصاب پکیج دودکش را از نظر قطر، ارتفاع، مکش، کلاهک و… کنترل می‌کند تا با استانداردهای ایمنی مغایرت نداشته باشد. نصب دودکش نیز نکات مخصوص به خود را دارد؛ از جمله عایق‌بندی، محکم شدن و تعیین بهترین مسیر برای آن. مرحله بعد در نصب پکیج شامل نصب شابلون دستگاه روی دیوار با رعایت فواصل مجاز از دیوارها، وسایل گاز سوز و… در ارتفاع صحیح می‌شود. مدل پکیج می‌تواند تغییراتی را در این فواصل ایجاد کند. سپس نصاب پکیج با یک مانومتر فشار منبع انبساط را اندازه‌گیری می‌کند تا در صورت لزوم فشار را تنظیم کند. درآخر نیز نصب پکیج روی دیوار انجام شده، و دودکش نیز نصب می‌شود. هزینه نصب پکیجیکی از مهمترین عوامل موثر بر هزینه نصب پکیج را می‌توان برند پکیج دانست. هزینه نصب پکیج از انجام لوله‌کشی، محل نصب (برای مثال بالکن یا آشپزخانه) و نوع آن (دیواری یا زمینی) نیز تاثیر می‌پذیرد. با این وجود، حساسیت نصب پکیج ارزش پرداخت اجرت نصاب پکیج و هزینه نصب پکیج را به شدت بالا می‌برد.

تعمیر آبگرمکندلایل مختلفی می‌توانند باعث نیاز شما به تعمیر آبگرمکن شوند. آبگرمکن‌ها از قطعات مختلفی از جمله مبدل گرمایی، مشعل و… ساخته شده‌اند. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل شوند، لازم است که از تعمیرکار آبگرمکن برای تعمیر آبگرمکن کمک بگیرید. در ادامه مشکلات رایج آبگرمکن دیواری را معرفی کرده‌ایم. اگر آبگرمکن شما نیز هریک از این عیوب را دارد، در اولین فرصت از یک تعمیرکار آبگرمکن کمک بگیرید.

مشکلات رایج آبگرمکن دیواری آبگرمکن روشن نمی‌شود. فشار آب خروجی آبگرمکن کم است. آبگرمکن روشن می‌شود اما آب گرم نمی‌شود. در آبگرمکن نشت گاز، آب و یا جریان برق وجود دارد. آب آبگرمکن تغییر رنگ داده است و یا بوی زننده‌ای دارد. شمعک جرقه نمی‌زند و یا شعله آبگرمکن مدام خاموش می‌شود. درجه حرارت آبگرمکن نوسان دارد و گاهی آب بیش از حد گرم می‌شود.

کم شدن فشار آب در آبگرمکن دیواری

کم شدن فشار آب در آبگرمکن دیواریهمان‌طور که در بخش قبل دیدید، کم شدن فشار آب در آبگرمکن دیواری یکی از رایج‌ترین دلایل نیاز به تعمیر آبگرمکن است. معمولا اصلی‌ترین علت کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن دیواری، وجود رسوب در انواع آبگرمکن (دیواری یا ایستاده) به دلیل املاح آب شهری است. همان‌طور که حدس می‌زنید، مشکل در این حالت با رسوب‌زدایی آبگرمکن برطرف می‌شود.

رسوب‌زدایی آبگرمکنبرای رسوب‌زدایی آبگرمکن، تعمیرکار آبگرمکن دو روش کلی وجود دارد؛ یکی رسوب‌زدایی آبگرمکن با جوهرنمک و به روش سنتی در خانه، و دیگری رسوب‌زدایی آبگرمکن توسط افراد متخصص با استفاده از دستگاه پمپ اسیدشویی. رسوب‌زدایی آبگرمکن نیز مانند تمام خدماتی که تا اینجا بررسی کردیم، نکات خاص خود را دارد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم رسوب‌زدایی آبگرمکن‌تان را به افراد متخصص بسپارید.

سخن پایانی چه به نصب پکیج و تعمیر پکیج نیاز داشته باشید یا تعمیر آبگرمکن، تاسیسات کاوه به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای آن پیدا کنید. خدمات ما به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات تعمیرکاران، نظرات مشتریان را نیز ببینید. همچنین، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست‌تان از متخصص استعلام کنید.

دیدگاه شما
همکار
استفاده از مطالب وبسایت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین تأسیسات کرجی بانی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.