پیگیری سفارش

info@butantonekabon.ir

ثبت سفارش و پرداخت آن به منزله تایید خرید شما می باشد، بنابراین مطالعه و تایید موارد زیر الزامیست:

قبل از خرید یک کالا، ضمن مطالعه کلیه توضیحات مرتبط با محصول، می توانید از کارشناسان فروش وب سایت نیز، اطلاعات خود را در مورد محصول موردنظر، تکمیل نموده و خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید.

مطالعه دقیق کلیه توضیحات، معرفی، مشخصات فنی، نقد و بررسی محصول و نظرات کاربران، شما را به سمت یک خرید آگاهانه هدایت می کند.

نظرات منتشر شده توسط سایر مشتریان، تنها جهت آگاه ساختن و افزایش اطلاعات دیگر مشتریان می باشد، و به هیچ عنوان، به عنوان مرجع مورد تایید ما نمی باشد. در این راستا خواهشمند است نظرات و تجربه دیگران را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهید.

لطفا قبل از خرید و افزودن محصول به سبد کالایی خود، کلیه توضیحات و مشخصات فنی محصول مورد نظرتان را به دقت مطالعه بفرمایید. مسئولیت انتخاب کالای اشتباه بر عهده مشتری می باشد.

کلیه کالاهای موجود در فروشگاه، تحت پوشش گارانتی شرکت سازنده می باشد و دمایش در قبال هرگونه نقص تولیدی محصول، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

قیمت کلیه سفارشات ثبت شده و محصولات خریداری شده بدون هزینه نصب می باشد، به جز مواردی که در ویژگیهای محصول، هزینه نصب رایگان قید شده باشد.

مسئولیت درج آدرس اشتباه و یا عدم حضور مشتری در زمان تحویل کالا بر عهده مشتری می باشد و ارسال مجدد کالا با هزینه مشتری میسر خواهد بود.

تغییر آدرس تحویل کالا تنها ۲۴ ساعت قبل از زمان ارسال (فقط در استان تهران) امکان پذیر می باشد.

کلیه کالاهای فروخته شده قابل عودت نیستند، همانطور که شما مشتری گرامی انتظار خرید یک کالای نو و دست اول را دارید، ما نیز به این خواسته احترام گذاشته و از عودت کالاهای خریداری شده خودداری خواهیم کرد.

در مواردی خاص که ممکن است با عدم موجودی کالای سفارش گذاری شده مواجه شویم، دمایش با اطلاع و هماهنگی در صورت تمایل مشتری ، در یک بازه زمانی مشخص، نسبت به موجود نمودن کالا اقدام می نماید.

پس از هر خرید، پیرو تماس تلفنی از فروشگاه دمایش ، استعلام صحت اقلام خریداری شده، تعداد، مبلغ، شرایط و هزینه نصب، هزینه ارسال، درستی آدرس و نام گیرنده صحه گذاری خواهد شد.

هزینه ارسال کالا برای مشتریان شهر تنکابن تا آدرس مشتری و برای سایر استان ها و شهرها تا محل باربری در شهر تنکابن می باشد، هزینه انبارداری، تخلیه و بارگیری و ارسال تا شهر مربوطه بر عهده مشتری و بر اساس بیجک و تعرفه باربری می باشد.

با ثبت سفارش تحت این وب سایت، کلیه موارد بالا را مطالعه، پذیرفته و تایید می نمایم.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما به خانواده نمایندگی، در خبرنامه ما عضو شوید

درباره ما

هفت روز در هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس:09111542444

همراه: 09120465250

ایمیل: info@butantonekabon.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به کرجی بانی میباشد © 1402

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.