پاسخ پرسش های پر تکرار

بازگشت

چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟

دیجی کالا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد DKC این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

برای این منظور لازمه قبل از تماس با دیجی کالا،  از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده ،کد سفارش خودتون رو آماده کنید.

حالا کافیست زمانی که تلفن گویا از شما، شماره سفارش رو درخواست می کنه ، اون رو وارد کرده و کلید مربع # را شماره گیری کنید.

پرتکرارترین پرسش‌ها
Warning: array_map(): Expected parameter 2 to be an array, int given in /home/butant/public_html/wp-includes/class-wp-query.php on line 2201

Warning: implode(): Invalid arguments passed in /home/butant/public_html/wp-includes/class-wp-query.php on line 2201
برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما به خانواده نمایندگی، در خبرنامه ما عضو شوید

درباره ما

هفت روز در هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس:09111542444

همراه: 09120465250

ایمیل: info@butantonekabon.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به کرجی بانی میباشد © 1402

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.